18 Mart 2010 Perşembe

Saha Kapatma Cezası


Merhabalar.
Bu ilk yazı da, Galatasaray maçına nasipmiş.
Ne de olsa biz Fenerliler açılışları, dibaceleri Galatasaray'la yapmayı severiz.
O ne fena görüntülerdi öyle... Bir taraftar diğer bir taraftarı hunharca darp ediyordu. Galatasaray'ın 3-0 biten Ankaragücü maçından bahsediyorum.
Bu memleketin bir vatandaşı olarak onlar adına ben utandım.
Hele o dayak yiyen taraftarın üst kattan düşerken kaydedilen görüntüleri. Tam bir vahşetti izlediklerim.
Maça dair, gözlerden kaçması muhtemel diğer bir detay da Galatasaray 2-0 öndeyken, korner kullanmak için köşe gönderine gelen oyunucuya atılan yabancı cisimlerdi.
Demek ki her halükarda Ali Sami Yen Stadı'nda yenseniz de, yenilseniz de kafanıza birşeyler yağabilir, zarar görebilirsiniz.
Bu tür görüntüler, Roma Devleti döneminde, Coliseum arenasında hoş karşılanabilir ama 21.yy Türkiye'sinde affedilebilir, hoşgörülebilir bir manzara olmadığı kesin.
TFF'nin kararını dört gözle bekliyorum.
Zira daha önce yaşadığımız tecrübelere bakınca, TFF'nin saha kapatma cezası dışında, vereceği çok daha hafif bir ceza beni çok da şaşırtmaz.
Ama dilerim ki, bu kez adalet ve hakkaniyet kazanır ve tahakkuk etmesi gereken saha kapatma cezası uyugulanır.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder